Оголошення про конкурс на посаду директора ІРЦ
Оголошення про конкурс на посаду директора ІРЦ
Відділ освіти Драгівської сільської ради оголошує конкурс на заміщення посади директора комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» (далі – директор ІРЦ).
Повне найменування: комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр» Драгівської сільської ради Хустського району Закарпатської області
Юридична адреса ІРЦ : 90432, Закарпатська область Хустський район с.Драгово, вулиця Центральна,100
Найменування посади:
- директор комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Драгівської сільської ради
Умови оплати праці:
-
на оплату праці директора ІРЦ розповсюджуються умови, передбачені Законом України «Про освіту» в частині оплати праці педагогічних працівників.
Директор ІРЦ призначається за конкурсом на заміщення вакантної посади строком на три роки. Права, обов’язки і відповідальність директора ІРЦ, умови його матеріального забезпечення, інші умови найму визначаються контрактом.
Вимоги до посади:
-
вища освіта не нижче ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста за спеціальністю «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Дефектологія», «Психологія»;
-
стаж роботи за фахом не менше трьох років;
-
знання Конституції України, законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про загальну середню освіту», постанов Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр»;
-
володіння навиками підготовки ділових документів, досвід та вміння працювати з людьми;
-
вільне володіння державною мовою, володіння основними навиками роботи на комп’ютері з відповідними програмними засобами.
Документи подаються до відділу освіти Драгівської сільської ради протягом 25 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу
З 26.11.2021 року по 20.12.2021 року за адресою: с.Золотарьово, вулиця Центральна,55
Перелік документів:
-
копію паспорта громадянина України;
-
письмову заяву про участь у конкурсі, до якої додається резюме у довільній формі;
-
копію трудової книжки;
-
копія (копії) документа (документів) про освіту із додатками,
-
письмова згода на збір та обробку персональних даних;
-
заповнену особову картку працівника (форма П-2).
Конкурс складається з двох етапів: кваліфікаційних іспит та співбесіда (в приміщенні відділу освіти).Дата проведення іспитів буде повідомлено додатково.
Кваліфікаційний іспит для директора ІРЦ проводиться за напрямами:
- знання законодавства у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами;
- знання основ спеціальної педагогіки;
- знання основ управління діяльністю ІРЦ.
Іспит складається з 6-ти питань за напрямками, у вищезазначених пунктах. Загальний час для проведення іспиту становить не більш, як 1 год. 20 хвилин.
Контактна особа – Слава Віталія Михайлівна, спеціаліст відділу освіти ( 0989106124)
Перелік питань
для проведення кваліфікаційного іспиту
на посаду директора комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Драгівської сільської ради Хустського району Закарпатської області
ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ НА ПЕРЕВІРКУ ЗНАНЬ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ОСВІТИ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
-
Основні законодавчі документи України в галузі інклюзивної та спеціальної освіти.
-
Конституційне право на освіту.
-
Повноваження органів місцевого самоврядування в галузі освіти.
-
Визначення термінів: інклюзивне навчання, інклюзивне освітнє середовище, індивідуальна програма розвитку, корекційно-розвиткові послуги (допомога), особа з особливими освітніми потребами, універсальний дизайн у сфері освіти.
-
Право громадян на освіту.
-
Прийняття рішення про відкриття інклюзивних класів/груп у закладі освіти.
-
Створення умови для забезпечення прав і можливостей осіб з особливими освітніми потребами для здобуття ними освіти.
-
Порядок зарахування дітей з особливими освітніми потребами у заклад освіти.
-
Порядок організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти.
-
Порядок організації інклюзивного навчання в закладах дошкільної освіти.
-
Які умови повинні бути створені для організації навчання дітей з особливими освітніми потребами в закладі освіти?
-
Скільки учнів (вихованців) повинно бути в інклюзивному класі/групі.
-
Корекційна спрямованість, як особливість освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами.
-
Здійснення психолого-педагогічного супроводження дітей з особливими освітніми потребами.
-
Складання індивідуальної програми розвитку для дитини.
-
Перелік документів відповідно до яких здійснюється освітній процес у класах/групах з інклюзивним навчанням.
-
Перелік послуг , які надаються особам з особливими освітніми потребами.
-
Склад команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти.
-
Завдання та принципи діяльності команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти.
ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ НА ПЕРЕВІРКУ ЗНАННЯ ОСНОВ СПЕЦІАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ
-
Сутність та класифікація порушень психофізичного розвитку.
-
Причини порушень психофізичного розвитку.
-
Пояснити термін «діти з особливими освітніми потребами» (вказати, які діти належать до вказаної категорії і в чому полягають їхні особливі освітні потреби).
-
Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями (легкого, помірного, тяжкого ступенів).
-
Особливості розвитку, навчання та виховання дітей із затримкою психічного розвитку.
-
Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушенням опорно-рухового апарату.
-
Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушенням слуху (глухих та зі зниженим слухом).
-
Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушенням зору (сліпих та зі зниженим зором).
-
Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушенням мовлення (в т. ч. з дислексією).
-
Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з розладами аутичного спектра.
-
Психолого-педагогічна допомога дітям з порушенням емоційно-вольової сфери.
-
Психолого-педагогічний супровід дітей зі складними порушеннями розвитку.
-
Загальна характеристика сучасної системи надання послуг для дітей з особливими освітніми потребами.
-
Індивідуальне навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку як форма організації корекційно-педагогічного процесу.
-
Проблеми соціалізації, соціальної адаптації та інтеграції дітей з особливостями психофізичного розвитку.
-
Створення корекційно-розвиткового середовища та його роль у процесі навчання та виховання дітей з особливостями психофізичного розвитку.
-
Просвітницько-педагогічна робота з батьками дітей, які мають порушення психофізичного розвитку
-
Організація проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини.
-
Назвіть документацію, яку необхідно подати батькам дитини з ООП, для проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини.
ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ НА ПЕРЕВІРКУ ЗНАННЯ ОСНОВ УПРАВЛІННЯ І ДІЯЛЬНІСТЮ НКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНОГО ЦЕНТРУ
-
Система управління діяльністю інклюзивно-ресурсного центру: основні завдання МОН.
-
Система управління діяльністю інклюзивно-ресурсного центру: основні завдання засновника.
-
Правовий статус інклюзивно-ресурсного центру.
-
Основні завдання інклюзивно-ресурсного центру.
-
Порядок організації та проведення комплексної оцінки дітей щодо визначення особливих освітніх потреб.
-
Організація надання психолого-педагогічної допомоги дитині з особливими освітніми потребами.
-
Управління діяльністю інклюзивно-ресурсного центру.
-
Матеріально-технічна база інклюзивно-ресурсного центру.
-
Фінансово-господарська діяльність інклюзивно-ресурсного центру.
-
Кадрове забезпечення інклюзивно-ресурсного центру.
-
Корекційно-розвиткова робота як складова інклюзивного навчання.
-
Співробітництво та основні принципи командного підходу.
-
Спрямованість психолого-педагогічної допомоги інклюзивно-ресурсного центру.
-
Порядок узагальнення результатів комплексної оцінки.
-
В якому разі проходить повторна комплексна оцінка діяльності центру.
-
Вимоги до фахівців інклюзивно-ресурсного центру.
-
Якими нормативно-правовими документами регламентується робота інклюзивно-ресурсного центру.
-
Методи управління закладом.
-
Функції управління закладом
Примірний перелік питань для співбесіди
-
Розкажіть про себе.
-
Як Ви дізналися про вакансію?
-
Що Вам відомо про органи місцевого самоврядування ?
-
Чому ми маємо взяти на роботу саме Вас?
-
Назвіть свої позитивні та негативні якості.
-
Яке Ваше головне професійне досягнення ?
-
Де Ви бачите себе через 5 років?
-
Що Ви хочете отримати від нової роботи?
-
Розкажіть про найскладнішу ситуацію та як Ви з неї вийшли.
-
Як справляєтеся від стресових ситуацій?
-
Чим займаєтеся у неробочий час?
-
Як Ви себе організовуєте?
-
Запитання на кмітливість.
-
Інші запитання.