Драгівська громада
Закарпатська область, Хустський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Оголошення про конкурс на посаду директора ІРЦ

Дата: 26.11.2021 09:38
Кількість переглядів: 1407

Оголошення про конкурс на посаду директора ІРЦ

Відділ освіти Драгівської сільської ради оголошує конкурс на заміщення посади директора комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» (далі – директор ІРЦ).

Повне найменування: комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр» Драгівської сільської ради Хустського району Закарпатської області

Юридична адреса ІРЦ : 90432, Закарпатська область Хустський район с.Драгово, вулиця Центральна,100

Найменування посади:

- директор комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Драгівської сільської ради 

Умови оплати праці:

  • на оплату праці директора ІРЦ розповсюджуються умови, передбачені Законом України «Про освіту» в частині оплати праці педагогічних працівників.

Директор ІРЦ призначається за конкурсом на заміщення вакантної посади строком на три роки. Права, обов’язки і відповідальність директора ІРЦ, умови його матеріального забезпечення, інші умови найму визначаються контрактом.

Вимоги до посади:

  • вища освіта не нижче ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста за спеціальністю «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Дефектологія», «Психологія»;

  • стаж роботи за фахом не менше трьох років;

  • знання Конституції України, законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про загальну середню освіту», постанов Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр»;

  • володіння навиками підготовки ділових документів, досвід та вміння працювати з людьми;

  • вільне володіння державною мовою, володіння основними навиками роботи на комп’ютері з відповідними програмними засобами.

Документи подаються до відділу освіти Драгівської сільської ради протягом  25 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу

  З   26.11.2021 року по  20.12.2021 року  за адресою: с.Золотарьово, вулиця Центральна,55

 

Перелік документів:

  • копію паспорта громадянина України;

  • письмову заяву про участь у конкурсі, до якої додається резюме у довільній формі;

  • копію трудової книжки;

  • копія (копії) документа (документів) про освіту із додатками,

  • письмова згода на збір та обробку персональних даних;

  • заповнену особову картку працівника (форма П-2).

Конкурс складається з двох етапів: кваліфікаційних іспит та співбесідаприміщенні відділу освіти).Дата проведення іспитів  буде повідомлено додатково.

Кваліфікаційний іспит для директора ІРЦ проводиться за напрямами:

- знання законодавства у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами;

- знання основ спеціальної педагогіки;

- знання основ управління діяльністю ІРЦ.

Іспит складається з 6-ти питань за напрямками, у вищезазначених пунктах. Загальний час для проведення іспиту становить не більш, як 1 год. 20 хвилин.

Контактна особа – Слава Віталія Михайлівнаспеціаліст відділу  освіти                                          ( 0989106124)

 

                                                         Перелік питань

                             для проведення кваліфікаційного іспиту 

на посаду директора    комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Драгівської сільської ради Хустського району Закарпатської області

 

ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ НА ПЕРЕВІРКУ ЗНАНЬ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ  ОСВІТИ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ 

  1. Основні законодавчі документи України в галузі інклюзивної та спеціальної освіти.

  2. Конституційне право на освіту.

  3. Повноваження  органів місцевого самоврядування в галузі освіти.

  4. Визначення термінів: інклюзивне навчання, інклюзивне освітнє середовище, індивідуальна програма розвитку, корекційно-розвиткові послуги (допомога), особа з особливими освітніми потребами, універсальний дизайн у сфері освіти.

  5. Право громадян на освіту.

  6. Прийняття рішення про відкриття інклюзивних класів/груп у закладі освіти.

  7. Створення умови для забезпечення прав і можливостей осіб з особливими освітніми потребами для здобуття ними освіти.

  8. Порядок зарахування дітей з особливими освітніми потребами у заклад освіти.

  9. Порядок організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти.

  10. Порядок організації інклюзивного навчання в закладах дошкільної освіти.

  11. Які умови повинні бути створені для організації навчання дітей з особливими освітніми потребами в закладі освіти?

  12. Скільки учнів (вихованців) повинно бути в інклюзивному класі/групі.

  13. Корекційна спрямованість, як особливість освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами.

  14. Здійснення психолого-педагогічного супроводження дітей з особливими освітніми потребами.

  15. Складання  індивідуальної програми розвитку для дитини.

  16. Перелік документів відповідно до яких здійснюється освітній процес у класах/групах з інклюзивним навчанням.

  17. Перелік послуг , які  надаються особам з особливими освітніми потребами.

  18. Склад команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти.

  19. Завдання та принципи діяльності команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти.

ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ НА ПЕРЕВІРКУ ЗНАННЯ ОСНОВ СПЕЦІАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ

  1. Сутність та класифікація порушень психофізичного розвитку.

  2. Причини порушень психофізичного розвитку.

  3. Пояснити термін «діти з особливими освітніми потребами» (вказати, які діти належать до вказаної категорії і в чому полягають їхні особливі освітні потреби).

  4. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями (легкого, помірного, тяжкого ступенів).

  5. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей із затримкою психічного розвитку.

  6. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушенням опорно-рухового апарату.

  7. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушенням слуху (глухих та зі зниженим слухом).

  8. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушенням зору (сліпих та зі зниженим зором).

  9. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушенням мовлення (в т. ч. з дислексією).

  10. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з розладами аутичного спектра.

  11. Психолого-педагогічна допомога дітям з порушенням емоційно-вольової сфери.

  12. Психолого-педагогічний супровід дітей зі складними порушеннями розвитку.

  13. Загальна характеристика сучасної системи надання послуг для дітей з особливими освітніми потребами.

  14. Індивідуальне навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку як форма організації корекційно-педагогічного процесу.

  15. Проблеми соціалізації, соціальної адаптації та інтеграції дітей з особливостями психофізичного розвитку.

  16. Створення корекційно-розвиткового середовища та його роль у процесі навчання та виховання дітей з особливостями психофізичного розвитку.

  17. Просвітницько-педагогічна робота з батьками дітей, які мають порушення психофізичного розвитку

  18. Організація проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини.

  19. Назвіть документацію, яку необхідно подати батькам дитини з ООП, для проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини.

ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ НА ПЕРЕВІРКУ ЗНАННЯ ОСНОВ УПРАВЛІННЯ І ДІЯЛЬНІСТЮ НКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНОГО ЦЕНТРУ

  1. Система управління діяльністю інклюзивно-ресурсного центру: основні завдання МОН.

  2. Система управління діяльністю інклюзивно-ресурсного центру: основні завдання засновника.

  3. Правовий статус інклюзивно-ресурсного центру.

  4. Основні завдання інклюзивно-ресурсного центру.

  5. Порядок організації та проведення комплексної оцінки дітей щодо визначення особливих освітніх потреб.

  6. Організація надання психолого-педагогічної допомоги дитині з особливими освітніми потребами.

  7. Управління діяльністю інклюзивно-ресурсного центру.

  8. Матеріально-технічна база інклюзивно-ресурсного центру.

  9. Фінансово-господарська діяльність інклюзивно-ресурсного центру.

  10. Кадрове забезпечення інклюзивно-ресурсного центру.

  11. Корекційно-розвиткова робота як складова інклюзивного навчання.

  12. Співробітництво та основні принципи командного підходу.

  13. Спрямованість психолого-педагогічної допомоги інклюзивно-ресурсного центру.

  14. Порядок узагальнення результатів комплексної оцінки.

  15. В якому разі проходить повторна комплексна оцінка діяльності центру.

  16. Вимоги до фахівців інклюзивно-ресурсного центру.

  17. Якими нормативно-правовими документами регламентується робота інклюзивно-ресурсного центру.

  18. Методи управління закладом.

  19. Функції управління закладом

                               Примірний перелік  питань для співбесіди

  1. Розкажіть про себе.

  2. Як Ви дізналися про вакансію?

  3. Що Вам відомо про органи місцевого самоврядування ?

  4. Чому ми маємо взяти на роботу саме Вас?

  5. Назвіть свої позитивні та негативні якості.

  6. Яке Ваше головне професійне досягнення ?

  7. Де Ви бачите себе через 5 років?

  8. Що Ви хочете отримати від нової роботи?

  9. Розкажіть про найскладнішу  ситуацію та як Ви з неї вийшли.

  10. Як справляєтеся від стресових ситуацій?

  11. Чим займаєтеся у неробочий час?

  12. Як Ви себе організовуєте?

  13. Запитання на кмітливість.

  14. Інші запитання.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь